Z przyjemnością informujemy o planowanej rozbudowie systemu Ochotnik OSP. Celem jest stworzenie narzędzi, przydatnych przede wszystkim dla ochotniczych straży pożarnych. Pomóżcie nam ulepszyć narzędzie, wskazując jakie funkcjonalności byłyby dla Was najbardziej przydatne. Wasze opinie są niezwykle cenne, liczymy na konstruktywne opinie.

  • Czy potrzebujecie wsparcia w zarządzaniu na bieżąco składem i ekwipunkiem?
  • A może narzędzi do efektywnego rozliczania wyjazdów do akcji?
  • Może brakuje Wam platformy do lepszej komunikacji w Waszej jednostce?

Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam lepiej zrozumieć Wasze oczekiwania: Ankieta: Jakie funkcjonalności byłyby dla Was przydatne?

Przeprowadzona w  2022 roku modernizacja systemu pozwala zaoszczędzić na poziomie kraju do 100 tys. kartek papieru.
Zredukowaliśmy koszty przechowywania dokumentów, elektroniczna baza danych jest uporządkowana i szybko dostępna, a jednocześnie dbamy o nasze środowisko.

Nie jesteś jeszcze zarejestrowany ? Nic straconego, dołącz do nas, kontaktując się z Waszym zarządem oddziału Związku OSP RP w celu założenia konta.

Dziękujemy za Wasze zaangażowanie!